Geachte klant,
Om verspreiding van het coronavirus zo veel mogelijk te voorkomen, volgen we de richtlijnen van het RIVM nauwgezet op. Elke dag nemen we passende maatregelen om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan, met als doel zo veilig mogelijk te handelen in het belang van uw gezondheid én de gezondheid van Nederland.
Onze werkplaatsen blijven open
Zonder tegenbericht kunnen alle service en onderhoudsafspraken doorgang vinden. Mocht een afspraak, door onvoorziene omstandigheden, niet kunnen plaatsvinden, dan nemen wij tijdig contact met u op. Wij verzoeken u om afspraken zo veel mogelijk telefonisch te maken of in te plannen via onze online werkplaatsplanner op onze website.
Heeft u al een afspraak gepland staan en voelt u zich fit, maar heeft u een kwetsbare gezondheid en/of wilt u liever het contact met andere mensen zoveel mogelijk beperken? Neem dan contact met ons op, zodat we naar een passende oplossing kunnen kijken.
Onze Verkopers helpen u graag
Heeft u interesse in een nieuwe of tweedehands auto? Wij kunnen in deze tijd veel voor u betekenen. Onze informatievoorziening kan bijvoorbeeld ook via telefoon, videoverbinding of e-mail plaatsvinden. Daarnaast kunnen wij u van extra beeld- en videomateriaal voorzien, mocht u interesse hebben in een specifiek voertuig. Wij blijven u graag van dienst voor de verkoop van een nieuwe of gebruikte auto, inclusief inruil. Uiteraard ook een proefrit of een bezichtiging van de auto kunnen we contactloos regelen.
Uw nieuwe auto mag u 14 dagen uit proberen en we brengen we hem graag bij u thuis.
Bel voor vestiging Reinier de Graafweg met 015-5150020
Bel voor vestiging Motorenweg met 015-5150080
Veelgestelde vragen over corona
- 1. Is uw bedrijf geopend?
Ja, onze werkplaatsen blijven open en wij kunnen met onze verkopers telefonisch en online volgens de regels van het RIVM heel veel voor u betekenen. - 2. Ik heb een werkplaatsafspraak gemaakt. Gaat deze door?
Uw afspraak gaat gewoon door! Onze werkplaatsen zijn open en onze monteurs zijn volop aan het werk om u maximaal te helpen. Neem gerust contact met ons op.. - 3. Kan ik de sleutel van mijn auto afgeven en retour ontvangen zónder dat ik met een medewerker in contact kom?
We hebben tijdelijk onze werkwijze aangepast. U kunt de sleutel op de balie leggen en gepaste afstand nemen. Onze medewerker kan daarna de sleutel pakken.
4. Welke voorzorgsmaatregelen worden er genomen binnen uw bedrijf?- We begroeten elkaar contactloos
- Onderling en met klanten houden wij minimaal 1,5 meter afstand.
- Extra aandacht voor hygiëne, zoals extra handen wassen, schoonmaken enz.
- Werken met gepaste maatregelen aan uw voertuig
- Medewerkers met “symptomen” werken vanuit huis
- Sleutels, papierwerk etc. nemen we niet meer direct aan, maar via de balie
- 5. Is mijn auto Corona-vrij als ik deze terugkrijg?
Uw auto wordt altijd met de grootste zorg behandeld. Onze monteurs dragen handschoenen. Daarnaast gebruiken we stoelhoezen, stuurhoezen en dekken we de versnellingspook/selectiehendel af en/of ontsmetten het stuur, het dashboard, de sleutel, versnellingspook en handgrepen na afloop van het onderhoud.
- Ik zit in quarantaine of zelfisolatie. Wat kunt u voor mij betekenen?
Als u geen mogelijkheid heeft om naar buiten te gaan, neem dan contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken. - Hoe houdt Pechhulp rekening met Corona?
Ook de Pechhulp volgt de richtlijnen van het RIVM. We proberen we het klant-contact te minimaliseren en tegelijkertijd de klant mobiel te houden. Hoe dit eruit ziet, zal van geval tot geval verschillen. Wellicht ervaart u tijdelijk andere service dan u van ons verwacht, maar wij willen geen enkel risico nemen voor uw en onze eigen veiligheid en gezondheid. Wij hopen op uw begrip voor deze uitzonderlijke situatie.
- 8. Ik maak graag gebruik van vervangend vervoer. Hebben jullie voldoende leenauto’s beschikbaar?
Neem even contact op om de mogelijkheden en beschikbaarheid van vervangend vervoer te bespreken. - 9. Hoe staat het met de onderdelenleveringen?
De onderdelenvoorziening gaat gewoon door. We hebben voldoende onderdelen op voorraad om de reparatie en het onderhoud aan uw auto volgens de voorschriften uit te voeren. - 10. Welke maatregelen neemt Toyota voor de gratis thuisbezorging bij Private Lease?
Voor de kosteloze thuisbezorging van uw Toyota volgt elke Toyota dealer een aantal richtlijnen:- De thuisbezorging geldt alleen bij Private Lease en gebeurt uitsluitend op afspraak
- Bij aflevering plaatsen we een stuurhoes om het stuur
- We doen een sleutelhoes om de sleutel
- Bij aankomst maken we de alle aangeraakte onderdelen schoon met desinfecteermiddel